آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید  آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه وروجک تنها روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وروجک تنها و آدرس namber999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
کنسرت نوروزی (محمد علیزاده - بنیامین ) - سلمانشهر(متل قو)
کنسرت بنیامین بهادری - ساری
کنسرت محمد علیزاده - ساری
کنسرت رشت محمد علیزاده
کنسرت گرگان محسن یگانه
کنسرت ساری بهنام صفوی
کنسرت ساری ناگفته (استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری)
بازدید : 138 بار

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم با بالاترین کیفیت

Download New Music Iman Gholami – Bichareh Delam

ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم :

هر کی نشست به دلمو من عاشقشم همونکه میخواستمو دنبالشم
منو سمته خودش میکشونه همش باید یه طوری تو دلش جا بشم
در به درم میکنه با نگاش دوست دارمش واسه سادگیاش
نایی دیگه نداره دلم طفلی بیچاره دلم
دلمو خون میکنه منو حیرون میکنه نمیدونه با کاراش منو داغون میکنه
میدونه عاشقشم سر به سرم میذاره آرزومه که یه بار سر رو شونم بذاره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم

♫♫♫♫♫♫

تیک تیکه ساعتم هی داره میگه وقت دیدن شده یک باره دیگه
دلهره دارمو دست خودم نیست یه حسی بهم داره اینا رو میگه
آخه در به درش شدمو میدونه راه نمیاد با دله دیوونه
نایی دیگه نداره دلم طفلی بیچاره دلم
دلمو خون میکنه منو حیرون میکنه نمیدونه با کاراش منو داغون میکنه
میدونه عاشقشم سر به سرم میذاره آرزومه که یه بار سر رو شونم بذاره

دانلود با کیفیت 128 - 5.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 5.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام بیچاره دلم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : Download New Music , , Download New Music Iman Gholami , , Download New Music Iman Gholami Bichareh Delam , , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ ایمان غلامی , , دانلود آهنگ ایمان غلامی بیچاره دلم , , دانلود آهنگ بیچاره دلم , , دانلود آهنگ بیچاره دلم از ایمان غلامی , , دانلود آهنگ بیچاره دلم با صدای ایمان غلامی , , دانلود آهنگ جدید , , دانلود آهنگ جدید ایرانی , , دانلود آهنگ غمگین , , متن آهنگ بیچاره دلم ایمان غلامی, ,


آمار کاربران
افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 36805
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1